Thursday, February 7, 2013

Maybelline Fit Me Concealer

Here's a little review of Maybelline Fit Me concealer. I have them in shades 10, 15, 20 and 25. The lightest one is no 15, which has a pinky undertone. All of the others have yellow undertone.
For my dark blue under-eye area I use shade 15, shade 10 is more suitable for covering blemishes on your face.
The consistency of these is very creamy, they are highly pigmented, they blend very easily and you need the tiniest amount. You even have to be a bit careful not to over-apply it. To get the best result you definitely have to set it with powder. If not, it might crease a bit and also wear off during the day.
I am quite happy with my no 15 and I think this concealer is worth checking out :)


Oma tumesinistest silmaalustest olen ma korduvalt kirjutanud ning otsin pidevalt peitekreemi, millega neid katta saaks. Kui kõik blogid ja YT hakkasid uutest Maybelline Fit Me peitekreemide kiidulauludest kihama, otsustasin isegi neid proovida.
Mul on neid neli, toonides 10, 15, 20 ja 25. Üllatuslikult heledaim ja veidi roosaka alatooniga on toon nr 15. Number 10, 20 ja 25 on kollase alatooniga.
Oma siniste silmaaluste jaoks kasutangi just tooni nr 15, sest toon nr 10 jääb liialt kollane ja tume. Seda sobib kasutada ülejäänud näol väikeste punnikeste jm peitmiseks.
Koostiselt on peitekreem väga kreemjas ja vedel, hästi pigmenteeritud, kerge hajutada ning korraga kulub väga väike kogus. Sellega peab lausa ettevaatlik olema, sest on oht korraga liiga palju peale kanda. Minu soovitus on aplikaator tuubi ääre vastu peaaegu kuivaks tõmmata ja alles siis oma silmaalustele läheneda :)
Pildil on näha kolme heledama tooni võrdlus. Tooni nr 25 ei ole ma veel lahti võtnud, sest tean, et see jääb praegusel talvisel ajal liiga tume ja ma ei taha, et see hakkaks vananema.
Lisaks soovitan peitekreem kindlasti puudriga kinnitada, siis on kindel, et see päeva jooksul kuhugi ei kao ja kortsukestesse ei kogune.
Peitekreemi mahavõtmiseks vaid soojast veest ei piisa, kindlasti peab kasutama meigieemaldusvahendit.
Hetkest, mil hakkasin seda peitekreemi puudriga kinnitama, on sellest saanud minu igapäevane sõber võitluses tumedate silmaalustega.
Julgen seda kindlasti soovitada :)

No comments:

Post a Comment