Friday, February 8, 2013

YSL vs Dior

I've been using  Yves Saint Laurent Volume Effet Faux Cils  and Christian Dior Diorshow New Look mascaras for over a month now. I think the effect of longer and thicker lashes can be achieved with both of them and luckily neither of them smudge during the day. Dior's mascara wand is a bit easier to use to reach the roots and get all of your lashes covered with mascara. But while most of the YSL can be removed with warm water, you have to work harder and longer to get all of the Dior off your lashes. 
I love both of them and think they are great mascaras but to me YSL wins the battle mostly because I like the wand better (Dior's is made of rubber) and because it is easier to remove.
Having said all of that, I am still not running to repurchase any of them because I know you can get the same result but much cheaper with my beloved L'Oreal Volume Million Lashes mascara :)
 


Eelmise aasta detsembris sain korraga kahe eksklusiivkosmeetika ripsmetušši omanikuks - täissuuruses Yves Saint Laurent Volume Effet Faux Cils ripsmetušši ja Christian Dior Diorshow New Look testeri.
Olen neid mõlemaid kasutanud ligi poolteist kuud vaheldumisi ja minu hinnang neile on järgmine:
YSL ripsmetušši harjas on klassikaline, Diorshow harjas on kummist ning selline, et harjakese otsas olevad harjased on oluliselt lühemad ja harjake oma mõõtmetelt peenem.
Kasutusmugavuselt on Diori harjas mugavam, sest väiksem ots ja lühemad harjased võimaldavad paremini kätte saada kõik ripsmekarvad ning värvida lihtsamalt ripsmejuuri.
Ripsmetušši eemaldamine on Diori puhul mitu korda raskem. Kui suurem osa YSL ripsmetuššist tuleb maha sooja veega, siis Diori puhul on pärast sooja veega pesemist silmaalused täiesti mustad ja kulub palju rohkem aega, et kogu ripsmetušš korralikult maha saada.
Pikemate ja tihedamate ripsmete efekti saavutab mõlema tušiga, samuti ei kogune kumbki silma alla.
Nende kahe võrdluses võidab minu silmis siiski YSL, seda just harjakese ja eemaldamislihtsuse tõttu.
Ja kuigi nad mõlemad on väga head tušid ning ka pakendid pakuvad silmailu, ei torma ma kumbagi poodi uuesti ostma, sest sama efekti aga oluliselt soodsamalt saab ka minu lemmiku ripsmetuššiga, milleks on L'Oreal Volume Million Lashes :)

6 comments:

  1. Soovitan iga kell ja igas asendis MaxFactorit. Nendel lihtsalt on nii häid ripsmetušše, et palju kallimad kaubamärgi ei saa MaxFactori vastu. Dioriga oli mul sama mure - pärast näopiimaga eemaldamist olid silmaalused ikka mustad. Samas kiitis mu sõbranna seda sama Diori ja oli väga rahul. Kellele ema, kellele tütar... YSL-i pole veel proovinud. Aga jah... Mina eelistan, armastan MaxFactorit :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. proovin järgmisena siis MaxFactorit... kas 2000 Calorie või millist sa soovitaksid?
      uue ripsmetušši soetan muidugi alles märtsis, mul on veebruaris meigi mitteostmise kuu :D

      Delete
  2. Mulle meeldivad Pupa tuššid. MaxFactori omad on mulle alati kõik vanaks läinuna sattunud. Just alles proovisin üle hulga aja- no ja ikka sama lugu...

    ReplyDelete
  3. Mina jumaldan Diori Diorshow ripsmetušši. Varasemalt kasutasin alati ainult MaxFactori false lash effect tušši, aga kui proovisin Diori Diorshowˇd ja seda jätkus palju kauemaks, hakkasin Diori kasutama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jah, need mõlemad on suurepärased ripsmetuššid, mõlemad väärt ostmist kuid ma olen nii uudishimulik, et tahan proovida palju ja erinevaid :)
      rõõm kuulda, et oled oma lemmiku leidnud ja et see on oma hinda väärt :)

      Delete