Thursday, May 8, 2014

Chanel Perfection Lumiere

On a daily basis I use light to medium coverage foundations. But on special occasions when I have to look flawless for a very long time, I reach for my magical  Chanel Perfection Lumiere  Long-wear Flawless Fluid Makeup foundation in 32 Beige Rose.
It's full coverage that hides all imperfections, looks flawless for at least 10 hours, leaves my skin matte, I don't need to touch it up during the day, it doesn't oxidise, has SPF 10 in it and hasn't irritated or broken my skin out.
Sounds awesome, right? Yes, it actually is that awesome :)

Since I'm not very familiar with full coverage foundations, this Chanel one got me intrigued.
Please tell me which are your favourite full coverage foundations?
:)(:


Ma pole senini kuigi palju täiskatvusega jumestuskreeme kasutanud. Käsi haarab ikka kergema koostisega meigipõhja järele ja mind ei häiri ka kui mõni punnike veidi läbi kumab.
Küll aga on iga naise elus olukordi, kus tuleb hommikust õhtuni perfektse jumega tööd teha/esineda/rahvarohkes kohas viibida ning otsisin kreemi, mis selle vajaduse täidaks.

Chanel Perfection Lumiere jumestuskreemi omanikuks sain ma vahetuse käigus - mulle ei sobinud MACi kreem ja sõbrannale tema Chanel. Tegime vahetust ja oi kui rahul ma olen. Minul on see toonis 32 Beige Rose, mis sobib minu kahvatu jumega väga hästi.

Omadused - jumestuskreem katab kõik naha iluvead, püsib veatult vähemalt 10 tundi, see ei vaja kogu päeva jooksul kohendamist, ei muuda värvi (ei oksüdeeru), hoiab naha mati, sisaldab SPF 10, ei ärrita mu nahka ega tekita punnikesi :)
Kõlab ju imeliselt? Seda see jumestuskreem ongi kui välja arvata selle üpris krõbe hind.
Minu jaoks on see tõesti vaid tähtsamate eluhetkede tarbeks kuid muutusin uudishimulikuks ning kindlasti uurin ka taskukohasemaid täiskatvusega jumestuskreemide variante.

Milline on sinu lemmik  full coverage  jumestuskreem?
:)(:

No comments:

Post a Comment