Tuesday, December 16, 2014

Haul: pt #3 Nars & Dior

I saved the best for last!!!
This is my Christmas gift from my lovely sister :)
I've never tried Dior eyeshadows before and I was jumping up and down and squealing from excitement when I opened my package :)

I love every item here because the quality is just heavenly! And high-end brands just know how to package their products so that it looks extremely festive and expensive :)

Dior 5 Couleurs Eyeshadow palette in shade #796 Cuir Cannage - this palette contains four shimmery  brown shades and one matte medium brown shade for blending. These shadows are so pigmented and creamy, blend well and even with a light hand they pack on a lot of colour. You can see great swatches here and a close-up here. Needless to say, I love this palette and since it has colours I use in my eye makeup the most, it's just perfect!!!! :)

Nars Light Reflecting Setting Powder in #1411 Translucent - this pressed powder comes in a pouch with a sponge. It is so fine you almost can't see it. It really is translucent and leaves my skin feeling smooth an soft. Works very well for setting my under-eye concealer. Love it and use it every single day :)

Nars Radiant Creamy Concealer in shade Light2 Vanilla - this stuff stays put for the whole day!!!! It brightens and hides my dark blue under-eyes like nothing else I've tried in my life. It doesn't crease but also doesn't hide all of my tiny wrinkles. But you can't really beat your age, can you? I love it and it has become absolutely irreplaceable together with the Nars setting powder :)

I also got the Maybelline FITme Concealer in shade #15 which I can't get here. Now I'm totally backed up for a looooong time :)


Parima ostude postituse jätsin muidugi viimaseks :)
Tegelikult on kõik see, mis pildil, jõulukingitus minu armsalt õelt :) Äkki ma siis olen ikka sel aastal hea laps olnud? :)

Dior 5 Couleurs Eyeshadow lauvärvipalett toonis #796 Cuir Cannage  - 4 lummavat sädelevat ja üks matt pruun toon teevad sellest paletist perfektsuse. Just pruunikaid toone kasutan oma silmameigis enim, sest beežid-kuldsed-pruunid-punakad toonid muudavad mu muidu hallid silmad siniseks :) Lauvärvid on imeilusad ja väga pigmenteeritud. Ka kerge käega jääb laule piisav kogus värvi. Püsivad hästi ja juba ainuüksi see pakend tekitab niivõrd luksusliku tunde, lauvärvidest endast rääkimata :)

Nars Light Reflecting Setting Powder toonis #1411 Translucent - see pressitud läbipaistev puuder on nii peene koostisega, et seda pole nahal näha. Eriti mõnus on seda puudrit kasutada peitekreemi kinnitamiseks silmade all. Puuder on pakitud kotikesse, milles eraldi sahtlis on ka puudrisvamm. Nahk on seda puudrit peale kandes sametine ja pehme :)

Nars Radiant Creamy Concealer toonis Light2 Vanilla - see peitekreem on nii kauapüsiv, et paneb lausa imestama! Ühtlasi katab see mu sinised silmaalused tõesti veatult. See küll ei kaota mu peeneid kortse aga ma annan selle talle andeks, sest peeneid kortse näeb vaid siis kui mu näole väga lähedal olla, seevastu tumedate silmaaluste omamises ei saa mind nüüd enam keegi "süüdistada" :D Koos ülalmainitud puudriga on sellest saanud minu igapäevane truu kaaslane.

Lisaks oli pakis ka Maybelline FITme peitekreem toonis 15, mida mina pole Eesti kaubandusvõrgust leidnud. Olen nüüd kohe pikemaks ajaks varustatud :)

1 comment: